Cześć, nazywam się Paulina Biłejszys i jestem specjalistką SEO od ponad 5 lat a od niedawna zajmuje się również SXO. Moją specjalizacją są sklepy internetowe oparte na popularnych platformach sprzedażowych jak WordPress, jednak obszerną wiedzę potrafię wykorzystać dla każdego rodzaju strony www.
Od lat pomagam małym, średnim i dużym sklepom internetowym znaleźć się w top3 wyników Google’a, zwiększyć ich widoczność w sieci – i co za tym idzie – zwiększyć rozpoznawalność marki i bazę potencjalnych klientów.
Masz dosyć wielkich, bezosobowych agencji SEO, które wydają się brać pieniądze nie oferując w zamian efektów?
Wielu moich klientów/ek zraziło się do ogólnopolskich gigantów, którzy nie potrafili odpowiednio doradzić, pokierować i personalnie zająć się pozycjonowaniem ich sklepu internetowego.
Niewiele firm ma czas i chęci aby dobrze przyjrzeć się strukturze działania strony i samego biznesu przez co, niejednokrotnie, pomijają wiele istotnych miejsc na optymalizacje i poprawę działania sklepu internetowego.
Współpraca z samodzielnym specjalistą oznacza więc koniec z niepotrzebnymi formalnościami, bezpośredni kontakt, wysoką komunikatywność, szybkie działanie i personalne podeście do Twojego projektu oraz… oszczędność czasu i pieniędzy, które pochłonęłaby agencja “od wszystkiego”.
Contents
- 1 Jak możemy współpracować?
- 2 Pakiet godzin
- 3 Doradztwo SEO/SXO
- 4 Inna forma współpracy
- 4.1 Jakie są etapy naszej współpracy?
- 4.1.1 1. Przygotowanie szczegółowego audytu SEO/SXO strony
- 4.1.2 2. Wybranie działań SEO/SXO dla strony
- 4.1.3 3. Podział działań na optymalizację i pozycjonowanie strony
- 4.1.4 4. Podsumowanie działań SEO zawarte w comiesięcznym raporcie
- 4.1.5 5. Wsparcie na każdym etapie współpracy – a nawet po jej zakończeniu
- 4.1 Jakie są etapy naszej współpracy?
Jak możemy współpracować?
Pakiet godzin
Po wykonaniu audytu SEO wspólnie wybierzemy zakres działań dla Twojej strony. Wśród nich wykonam m.in.:
- Szczegółowy audyt strony
- Analizę porównawczą konkurencji
- Wybranie odpowiednich fraz kluczowych
- Stworzenie nowych i redakcja istniejących treści pod SEO
- Rozwinięcie zaplecza linkowego strony
- Optymalizacja kodu i szybkości ładowania strony
- Optymalizacja strony pod kątem najważniejszych czynników istotnych dla SEO
- … i wiele więcej!
Działania będą realizowane w określonej ilości godzin tygodniowo/miesięcznie.
Dzięki wyliczeniu godzinowym z góry wiesz ile zapłacisz za konkretne działania.
Doradztwo SEO/SXO
Potrzebujesz audytu oraz sprawdzenia dotychczasowych działań przeprowadzonych przez zewnętrzną firmę?
Samodzielnie wykonujesz SEO swojej strony ale chciałbyś/ałabyś spytać specjalisty o opinię/otrzymać poradę?
A może dopiero zakładasz swój własny sklep online/ blog i chciałbyś/chciałabyś aby od początku był oparty o najlepsze praktyki SEO?
Oferuję specjalistyczne doradztwo w sprawach pozycjonowania oraz optymalizacji stron www – chętnie odpowiem na wszystkie Twoje pytania.
Inna forma współpracy
Poszukujesz specjalisty SEO/SXO do długo- lub krótkofalowej współpracy?
Jeśli chcesz zaprosić mnie do współpracy zapraszam do kontaktu przed formularz lub bezpośrednio na Linkedinie.
Chętnie podzielę się swoją wiedzą o doświadczeniem.
Jakie są etapy naszej współpracy?
1. Przygotowanie szczegółowego audytu SEO/SXO strony
Jaka jest Twoja konkurencja? Twój cel? Wybrana lista fraz kluczowych? – Nie musisz wiedzieć tego od razu – od tego oraz zbadania dokładnie SEO Twojej strony jest szczegółowy audyt. Z pomocą specjalistycznych narzędzi znajdę wszystkie miejsca, w których Twoja strona mogłaby być jeszcze lepsza i przegonić konkurencję oraz “spodobać” się algorytmom wyszukiwarek.
2. Wybranie działań SEO/SXO dla strony
W zależności od branży, wieku domeny, celu oraz wielu innych czynników zaproponuję priorytetowe, kolejne i opcjonalne działania SEO/SXO Twojego sklepu Wordrpess lub innej strony www. Wyznaczymy kolejność, ramy czasowe oraz stworzę wycenę w zależności od tego, na jak kompleksową obsługę się zdecydujemy.
3. Podział działań na optymalizację i pozycjonowanie strony
Czasami zdarza się, że strona wymaga wstępnej, lub zaawansowanej optymalizacji zanim przejdzie się do samego seo. Czemu “marnować” wejścia potencjalnych klientów, skoro nie mogą oni dokonać zakupu, lub często szybko z niego rezygnują? Wysoki bounce rate (współczynnik odrzuceń) w sklepie internetowym wskazuje, że w sklepie istnieją przeszkody, które najpierw trzeba usunąć aby zwiększyć komfort korzystania ze strony przez użytkowników. Często są to:
- bardzo długi czas ładowania strony
- niezoptymalizowane grafiki, które wydłużają czas ładowania strony
- brak poprawnych przekierowań / błędy 404
- nieprzyjazna nawigacja
- brak dostosowania strony pod urządzenia mobilne
- brak jasnych metod płatności / dostawy / zwrotów
- skomplikowana droga zakupowa
- brak aktualnych informacji na stronie
- używanie przestarzałych lub nieoptymalnych technologii
- inne
Spełniając choćby część tych punktów osiągamy atrakcyjność i dostosowanie sklepu do użytkowników. Więcej osób zostaje na stronie, znajduje to czego szuka i co za tym idzie – dokonuję zakupu. Wskaźnik konwersji wzrasta a my możemy skupić się na innych działaniach SEO takich jak między innymi:
- Atrakcyjne treści pod SEO
- artykuły
- blog firmowy
- social media
- email marketing
- remarkteing
- opisy produktów i kategorii
- uzupełnione metadane oraz atrybuty ALT obrazków
- odpowiednie nasycenie frazami kluczowymi
- landing page’e
- szczegółowa analiza i rozszerzania działań
- testy A/B
Oczywiście każdy sklep i witryna jest inna – każda ma swoją specyfikę, którą odkrywamy i optymalizujemy aby działała na najwyższych obrotach. Jest to element, który wyróżnia samodzielnego specjalistę – personalne podejście do każdego klienta i dokładność w swoich działaniach.
4. Podsumowanie działań SEO zawarte w comiesięcznym raporcie
Co miesiąc podsumowujemy dany okres a ja zbieram w jeden PDF wszystkie wykresy, dane i listę rzeczy, które były w danym miesiącu wykonane. W jasny i klarowny sposób przedstawiam zmiany widoczności witryny w wyszukiwarkach ale i tak zawsze jestem otwarta na dodatkowe spotkania online, rozmowy i aktualizowanie procesu na bieżąco.
5. Wsparcie na każdym etapie współpracy – a nawet po jej zakończeniu
Dobra komunikacja i sprawny kontakt to klucz do najlepszych wyników. Chętnie omawiam wszystkie szczegóły zarówno przez telefon, mailowo jak i na meetingach online. Chętnie podpowiadam w prowadzeniu biznesu online w kwestiach e-commerce, które są moim konikiem, często nawet po zakończeniu oficjalnej współpracy.